0 1 0 0 0 16.05.2024Hugo Boss nawiązał współpracę z Davidem BeckhamemMarka Hugo Boss nawiązała globalną, wieloletnią współpracę z Davidem Beckhamem. Celebryta przez najbliższe lata będzie promował sportową markę Athleisure Boss.
0 3 0 0 0 16.05.2024ZFPR wdraża zasady etycznego wykorzystania AI w PRZwiązek Firm Public Relations przyjął „Warsaw Principles”. Jest to zbiór zasad wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, opracowany przez Międzynarodową Organizację Konsultantów do spraw Komunikacji.
0 2 0 0 0 16.05.2024Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w KrakowiePodczas konferencji Invest Cuffs ekrany digital out-of-home zainstalowane na dworcu w Krakowie zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu.
0 1 0 0 0 16.05.2024Marka C&A wybrała agencję Rebell ConceptAgencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A.
0 1 0 0 0 16.05.2024„Krok po kroku przez przetargi z influencerami” – publikacja Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB PolskaGrupa Robocza Influencer Marketing IAB Polska publikuje poradnik dotyczący współpracy z influencerami. Szczególną uwagę w publikacji poświęcono przetargom.
2 1 0 0 0 16.05.2024Nowa odsłona kampanii PKO BP z Dawidem KwiatkowskimTrwa najnowsza odsłona kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie". Akcja spotów toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
4 1 0 0 0 16.05.2024Pru w reklamie zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturzePrudential (Pru) w kampanii chce uświadomić Polakom, że na emeryturze już dziesiątego dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy.
1 2 0 0 0 15.05.2024Dziewięcioro mistrzów sportu w Teamie OsheeMarka Oshee zaangażowała do swojej kampanii polskich mistrzów sportu, w tym wielokrotnych medalistów imprez sportowych. Dziewięciu sportowców tworzy Team O Hydrated by Oshee.
0 6 0 0 0 15.05.2024Marka Małachowski promuje śpiwory w outdoorzePracownia Sprzętu Alpinistycznego Małachowski wystartowała z kampanią śpiworów. Kampania prowadzona jest głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 2 0 0 0 15.05.2024„Nasz PrzePils na piwo” – Lech Pils odświeża identyfikację i komunikację„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils, promującej nowe opakowania piwa. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.