3 5 0 0 0 16.05.2024 Aleksandra ŁomszaCzy warto robić obrzydliwe reklamy – czyli o wstręcie w reklamie, mediach i życiuWstręt towarzyszy nam, jako ludziom, od zawsze. Zadajmy sobie pytanie: dlaczego powinniśmy stosować go jako użyteczną kategorię w przekazach reklamowych? Odpowiedź podpowiada zarówno psychologia, jak i... praktyka oparta na obserwacjach mediów społecznościowych. kampanie reklamowe psychologia konsumenta shockvertising
0 13 0 0 0 14.05.2024 Marcin Stopa, Gabriela LupaCzłowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AIJak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2024 autorzy badania podzielą się wnioskami z raportu na ten temat. badania marketingowe trendy
0 1 0 0 0 9.05.2024 Anna Ledwoń-BlachaFakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktykaPersonal branding, czyli inaczej świadome kształtowanie swojego wizerunku w oczach innych osób, pozwala na wyróżnienie się z tłumu i osiągnięcie swoich celów biznesowych lub zawodowych, a nawet i prywatnych. Kojarzenie marki osobistej tylko i wyłącznie z biznesem jest podejściem błędnym. Sprawia, że nie budujemy autentycznej marki osobistej, lecz kreujemy siebie i nieprawdziwy wizerunek swojej osoby. content marketing felieton public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 0 7.05.2024 Maja SwakowskaWyróżnij swój profil na LinkedInie – 9 porad, które zwiększą twoje zasięgiLinkedIn ma obecnie ponad miliard użytkowników z całego świata. W Polsce używa go kilka milionów osób. Jak wyróżnić swoje konto spośród takiej liczby? Zobacz, jakie działania mogą pomóc ci zwiększyć zasięgi. marketing społecznościowy public relations social media
0 1 0 0 0 24.04.2024 Adam JagłowskiJak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowegoW świecie reklamy internetowej personalizacja króluje nad prostszymi strategiami. Jak jednak zadbać o to, aby twój przekaz trafił do właściwych odbiorców we właściwym momencie? Wybierz kierowanie kontekstowe – skuteczną technikę wykorzystującą zawartość strony internetowej, aplikacji lub filmu do wyświetlania trafnych reklam. analityka internetowa marketing internetowy martech
0 4 0 0 0 22.04.2024 Jakub MüllerCo oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufaniaO kryzysie zaufania mówią wszyscy. Wyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co – za sprawą technologii – rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś. W erze mediów społecznościowych, Airbnb, Tindera i kryptowalut marki muszą wyciągnąć z tego wnioski. Powinny przejść od funkcjonowania w modelu scentralizowanym do modelu sieciowego. zarządzanie marką
0 4 0 0 0 18.04.2024 Jelizaweta OmelczenkoJak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?W ubiegłym roku w Polsce wprowadzono sztuczną inteligencję do analizy połączeń. Teraz można ją szkolić pod kątem specyfiki konkretnego biznesu. AI przyda się przede wszystkim działowi sprzedaży i pomoże w zbudowaniu jego owocnej współpracy z marketingiem. Jak wykorzystać możliwości AI w tym celu? Jakie cenne spostrzeżenia można uzyskać dzięki takim rozwiązaniom? customer experience martech obsługa klienta
3 2 0 0 0 16.04.2024 Mateusz LubczańskiApple, Tesla, Dyson próbują rozszerzyć markę na robotyKonsumenci oczekują produktów trwałych (ang. durable goods), które wytrzymają lata. Inwestorzy oczekują wzrostów, choć gdy penetracja rynku danego sprzętu jest wysoka, sprzedaż zwalnia. Giganci technologiczni, jak Apple, Dyson czy Tesla poszukują wyjścia z zaklętego kręgu. Rozszerzają marki, by zdywersyfikować przychody. Po samochodach próbują z robotami. trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 0 12.04.2024 Anna PantusJak AI zmienia zasady gry w automatyzacji marketingu?W dobie cyfrowej transformacji marketing ewoluuje w niespotykanym dotąd tempie. Za sprawą zaawansowanych technologii, szczególnie sztucznej inteligencji (AI) branża marketingowa przeżywa rewolucję, która zmienia nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, lecz także jak analizują dane i automatyzują procesy. W 2024 roku rola AI w automatyzacji marketingu jest bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Oferuje narzędzia i rozwiązania, które transformują strategie marketingowe. analityka internetowa marketing internetowy martech
0 6 0 0 0 9.04.2024 Sylwia SopiakUżyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerceUser generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”? content marketing e-commerce marketing społecznościowy