Marketing w czasach Facebooka (Marketingweb)
  • 0
  • 1
24.06.2009

Marketing w czasach Facebooka (Marketingweb)

D. Gunter, 10 Steps to finding your target market in Facebook, „Marketingweb”, 18.06.2009

Jak wiadomo nie od dziś, portale społecznościowe stanowią doskonałe źródło potencjalnych konsumentów. Lub przynajmniej mogą stanowić (pozostając w sferze marzeń niedoświadczonych marketerów), jeśli nie ma się pomysłu na „ugryzienie” problemu. Tymczasem działanie w tym obszarze jest naprawdę proste (i – dodatkowo – oszczędne) – trzeba tylko w sposób niemal wyrachowany zastosować się do prezentowanych porad.
No i niejako przy okazji warto sobie przypomnieć choćby podstawowe zasady „netykiety”…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2009